سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
خودروي خاص هفتمين ثروتمند ايران + عكس
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 97567
 
 
مي‌گويند هفتمين ثروتمند ايران است. فوتباليست‌هاي كه يك‌دهم اين دارايي را نيز ندارند، با خودروهاي ميلياردي رفت و آمد مي‌كنند. به نظر شما اسدالله عسگر اولادي چه خودرويي سوار مي‌شود؟
 
باشگاه خبرنگاران:اسدالله عسگراولادی زاده ۱۳۱۴ در چهارراه سیروس، تهران، از برجسته‌ترین بازرگانان ایرانی، معروف‌ترین صادرکننده خشکبار ایران، عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در تمام دوران پس از انقلاب و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین است.

برخی او را یکی از ثروتمندترین افراد ایران به‌شمار آورده و ماهنامه فوربس میزان سرمایه او را حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد می‌کند. صادرات پسته، زیره، میگو، میوه‌جات خشک و خاویار و واردات شکر و لوازم خانگی مهمترین فعالیت اقتصادی اوست. با این حال عسگراولادی خود را بازرگان کوچکی می‌داند که در زمینه صادرات فعالیت کوچکی دارد و حتی شمارش میلیارد را بلد نیست.


عسگر اولادي مالك يك دستگاه مرسدس‌بنز Eكلاس اتاق W۲۱۱ است كه بين سال‌هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ توليد مي‌شد. اگرچه اين خودروي لوكس در زمان خودش گران‌قيمت بود ولي در حال حاضر به دليل حضور نسل جديد، از ارزشش كاسته شده است. خود عسگر اولادي قيمتش را ۵۰ تا ۶۰ ميليون اعلام كرده است.

مي رود تا بازار پسته را بررسي كند


شب هنگام درست در وسط شهر



عكس رسمي مرسدس بنز


محض اطلاع كه اين خودرو نسل جديد Eكلاس است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو